Dwaj dziennikarze motoryzacyjni i dotychczasowi ambasadorowie Suzuki w Polsce tworzą PR Team odpowiedzialny za komunikację japońskiej marki.
Rafał Jemielita i Jarosław Maznas to duet dziennikarzy i ekspertów świata motoryzacji. Dwa lata temu zostali ambasadorami Suzuki Motor Poland w kampanii reklamowej „Suzuki Show. Czas hybryd”. W ramach PR Team Suzuki Motor Poland będą realizować działania związane z wizerunkiem oraz public relations marki Suzuki. Rafał Jemielita obejmuje funkcję rzecznika prasowego, konsultując działania z Jarosławem Maznasem. - Obaj panowie mają duże doświadczenie telewizyjne, pracowali w największych tytułach prasowych i w wielu mediach elektronicznych. Jako ambasadorowie marki zdecydowanie wpłynęli na wzmocnienie naszego wizerunku. Dlatego postanowiliśmy rozszerzyć współpracę i zaprosić ten dziennikarski duet do wspólnego budowania komunikacji całej gamy Suzuki, od samochodów przez motocykle po silniki zaburtowe. Rafał i Jarek nie tylko znają i rozumieją rynek, ale też cieszą się opinią wyważonych ekspertów. Cieszymy się, że będziemy pracować wspólnie – mówi Piotr Dulnik, Prezes Suzuki Motor Poland.
Kreatywna dwójka będzie również promować zaangażowanie Suzuki Motor Poland w sponsoring dla rozwoju polskiego boksu, koszykówki, piłki nożnej oraz piłki ręcznej.
21 maja startuje cykl pokazów Nowy Swift Roadshow w autoryzowanych salonach dilerskich Suzuki w całej Polsce, podczas których poznamy najnowszą wersję kultowego miejskiego hatchbacka Suzuki Swifta.
Dowiedz się więcejPolski Związek Bokserski podczas uroczystej gali TOP 50 wręczył stypendia dla najlepszych zawodniczek i zawodników boksu olimpijskiego.
Dowiedz się więcejNiemiecki automobilklub ADAC opublikował raport usterkowości za 2023 rok, który objął 156 modeli samochodów wyprodukowanych w latach 2014 – 2021.
Dowiedz się więcejW Warszawie odbyło się czterodniowe szkolenie poświęcone modelowi Suzuki Swift, który w kwietniu wjechał do Europy.
Dowiedz się więcej